Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Contractul cu clientul

CONTRACT DE COMERCIALIZARE A PACHETELOR DE SERVICII TURISTICE

Nr. ......... din data de ......................


I.  Părţile contractante

Societatea comercială LUCKYSUN TRAVEL S.R.L, cu sediul în București, str. Știrbei Vodă nr. 4, bl. 2, sc. 3, ap. 92,         cod unic de înregistrare 45418560, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/22780/2021, titulară a Licenței de turism nr. 2685/20.12.2022, pentru Agenția de Turism LUCKYSUN TRAVEL, telefon: +40722412492, email: office@luckysuntravel.ro, reprezentată prin ALINA DRAGHIA, în calitate de Director General, denumită în continuare AGENȚIA

și 

Domnul/Doamna _______________________________________________________________________________ domiciliat (ă) în _____________________________________________________________________________________
posesor/posesoare a cărții de identitate  _________________________, CNP___________________________________, telefon _________________________________, adresa de e-mail ____________________________________________, în calitate de și denumit în continuare TURIST


II.  Obiectul contractului

a. Prezentul contract are ca obiect pachetul de servicii de călătorie compus din următoarele servicii turistice, după cum urmează:
___________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

b. Serviciile turistice urmează să se presteze către următorii turiști:
Numele de mai jos urmează să apară automat pe toate documentele de călătorie (vouchere, bilete de avion, etc). 
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
În cazul în care acestea nu sunt conforme cu cele din documentele de călătorie ale turiștilor (CI/Pașaport), furnizorii agenției pot refuza îmbarcarea sau cazarea persoanelor în cauză, iar aceștia nu pot solicita agenției rambursarea sumelor achitate.

c. Turiștii au posibilitatea de a alege să beneficieze de asigurare facultativă care să acopere costurile încetării contractului de către călător sau costurile de asistență, inclusiv taxele de repatriere, în caz de accident, de boală sau de deces. 

Asigurarea storno poate fi încheiată doar în data încheierii prezentului contract.      DA / NU
d. Agentia de turism organizatoare este  _______________________________


III.  Prețul și modalităti de plată

Prețul total al pachetului de servicii de călătorie descris mai sus este de __________________
Prețul menționat mai sus include toate taxele, comisioanele, tarifele, cu excepția costurilor care nu pot fi calculate în mod rezonabil anterior încheierii contractului. Astfel de costuri suplimentare pot fi, spre exemplu, penalitățile de încetare, care urmează să fie stabilite atunci când este cazul pe baza prevederilor din cuprinsul prezentului contract și a legislației aplicabile, taxe de oraș/ stațiune, taxe de viză și trecere a frontierelor, costuri suplimentare determinate de cazarea unui turist singur într-o cameră dublă, atunci cand prețul pachetului a avut în vedere ocuparea camerei duble de doi turiști, sau orice alte servicii menționate ca neincluse țn descrierea ofertei.
Orice modificare (referitoare la schimbarea unității de cazare, data de plecare, nume sau schimbarea persoanelor titulare de contract sau orice element principal ce face obiectul contractului) la cererea titularului din contract se taxează cu 25 euro de persoană; schimbarea se va face numai dacă există această posibilitate și dacă nu intră în contradictoriu cu penalizările de anulare a pachetului.
Plata serviciilor turistice aferente contractului se poate efectua într-o singură monedă, în valută (EURO) sau în RON la cursul de referință al BNR + 2% (comision de risc valutar) valabil în data emiterii facturii.

Plata se poate face în următoarele conturi – LUCKYSUN TRAVEL – Raiffeisen Bank
Lei RO21 RZBR 0000 0600 2410 1896
Euro RO37 RZBR 0000 0600 2410 3257


IV.  Termene de plată

Turistul are obligația să achite 30% din prețul total al pachetului de servicii la încheierea prezentului contract, iar restul sumei până cel tarziu cu 30 de zile înainte de plecarea în călătoria turistică.
În cazul serviciilor de cazare individual, termenele de plată aplicabile sunt cele explicit menționate la momentul rezervării.
Excepție de la aceaste condiții fac ofertele pe care sunt menționate explicit alte condiții de plată/anulare.
V.  Condiții generale

Agenția de turism LUCKYSUN TRAVEL are Licența de Turism nr. 2685/20.12.2022.
Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere și/sau a sumelor achitate de acesta, în cazul insolvabilității sau falimentului Agenției, la S.C. GERMAN ROMANIAN ASSURANCE S.A. IF- i 3914/29.11/2023.
Contractul de comercializare a serviciilor de călătorie dă naștere raportului juridic dintre Agenție și Turist, fiind supus reglementărilor Ordonanței Guvernului nr. 2/2018, Codului Civil și altor acte normative aplicabile.


VI.  Drepturile și obligațiile Agenției 

Agenția se obligă să depună toate eforturile pentru asigurarea serviciilor contractate în condiții normale și la timp.
Agenția a informat turistul corect și complet cu privire la toate elementele esențiale prevăzute de legislația aplicabilă.
Agenția își rezervă dreptul să modifice sau să anuleze programul turistic în anumite cazuri (calamități naturale, mișcări sociale, greve, războaie, schimbări politice, întârzieri, anulări sau închideri temporare ale traficului rutier, feroviar, aerian sau naval), fără a notifica turiștii dacă acestea intervin într-un interval de timp prea scurt pentru a anunța toți participanții.
Aceleași situații pot determina schimbarea tipului sau categoriei mijloacelor de transport ori a unităților de cazare.
Agenția este răspunzătoare pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de călătorie incluse în contract și este obligată să acorde asistență în cazul în care călătorul se află în dificultate.
În situația în care programul turistic a fost realizat, nu se pot pretinde daune sau penalizări și nici rambursarea prețului.
Agenția nu este răspunzătoare pentru erorile de rezervare imputabile călătorului sau cauzate de circumstanțe inevitabile și extraordinare.
Înainte de începerea executării pachetului de servicii, agenția poate modifica în mod unilateral și alte clauze ale contractului privind pachetul de servicii de călătorie decât cele legate de preț, atunci cand modificarea este nesemnificativă și călătorul a fost informat în scris cu privire la modificare.
În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, agenția este constrânsă să modifice semnificativ oricare dintre principalele caracteristici ale serviciilor de călătorie ce fac obiectul prezentului contract sau nu poate îndeplini cerințele speciale ale turistului, pe care în prealabil le acceptase, sau propune să mărească prețul pachetului cu mai mult de 8%, călătorul are posibilitatea ca, într-un termen de 24 de ore să accepte modificarea propusă sau să înceteze contractul fără a plăti vreo penalitate de încetare. În cazul în care modificările aduse contractului privind pachetul de servicii de călătorie au drept consecință scăderea calității sau a costului pachetului, călătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului.
În cazul în care călătorul optează pentru încetarea contractului, agenția rambursează toate plățile efectuate de către sau pe seama călătorului, în termen de 14 zile de la data încetării contractului.
În cazul în care călătorul încetează contractul privind pachetul de servicii de călătorie, acesta poate accepta un alt pachet, atunci când acesta este oferit de agenția de turism organizatoare, dacă este posibil, de o calitate echivalentă sau superioară.
Agenția va informa călătorul, în scris, cu privire la modificările propuse și impactul acestora asupra prețului pachetului. Atunci când e cazul, va comunica turistului și pachetul de substituție oferit și prețul acestuia.
Agenția de turism organizatoare poate modifica în cazul circuitelor sau croazierelor ordinea vizitelor din program.
În înțelesul prezentului contract se consideră comunicare facută în scris inclusiv comunicarea făcută prin poșta electronica (e-mail) / WhatsApp.
Călătorul are la dispoziție un termen de 24 de ore pentru a informa agenția cu privire la decizia sa.
În cazul lipsei unui răspuns în termenul menționat mai sus, se consideră că turistul a acceptat modificarile propuse de agenția de turism organizatoare și nu mai poate înceta contractul sau solicita vreo despăgubire.
Agenția nu răspunde pentru amânările sau întârzierile de orice fel determinate de îndeplinirea formalităților solicitate de reprezentanțele țărilor de destinație sau tranzitate, cum ar fi eliberarea vizelor cu întârziere și nu datorează daune pentru eventualele prejudicii produse turistului de aceste întârzieri.
Agenția nu răspunde pentru întârzierile înregistrate în timpul derulării programului turistic din motive ce nu-i sunt imputabile, cum ar fi întârzierea curselor aeriene, condiții meteorologice nefavorabile, formalități vamale etc.
Este exclusă răspunderea Agenției pentru eventualele daune rezultate ca urmare a pierderii legăturilor, întâlnirilor comerciale etc. 
În cazul achiziționării unui pachet de servicii turistice având în componență și asigurarea transportului pe cale aeriană, transportatorul aerian, fără a cere acordul agenției de turism care derulează programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Agenția nu este răspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o altă oră decât cea înscrisă în programul turistic. Pentru aceste întârzieri, compania aeriană este obligată să asiste turiștii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare și de asistență a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare și anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor și de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin Hotararea Guvernului nr. 1.912/2006. Orice problemă privind operarea zborului și acțiunile adiacente acestuia intră în competența și responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul între pasager și transportator. 
În cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare și ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.
VII.  Drepturile și obligațiile turistului 

Turistul are dreptul la o informare corectă și completă cu privire la pachetul de servicii oferit de Agenție inclusiv cu privire la prețul acestuia, astfel încât să nu fie posibile interpretari echivoce. Turistul declară că a primit aceste informații în perioada precontractuală.
Prețul, conținutul și programul pachetului de servicii pot fi descrise și în pliante, broșuri etc., anexe acestui contract.
Agenția nu răspunde pentru prestarea defectuoasă a serviciilor specificate în secțiunea: "PREȚUL NU INCLUDE", acestea fiind opționale și prestate de către partenerii locali ai Agenției de turism organizatoare sau de către alți prestatori.
Turistul are dreptul să poată încheia asigurări facultative pentru asistență în caz de boală, accident etc.
Turistulul are dreptul să facă cunoscut agenției solicitările sale speciale în perioada precontractuală, urmând a fi incluse în contract, dacă sunt acceptate de agenția organizatoare. 
Nicio cerință specială a turistului nu se consideră acceptată dacă nu este inscrisă în contract.
În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să transfere contractul privind pachetul de servicii de călătorie unei persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile contractului respectiv, după ce notifică în scris agenția de turism organizatoare cu cel putin șapte zile înainte de începerea executării pachetului.
Agenția de turism organizatoare informează persoana care transferă contractul cu privire la costurile efective ale transferului.
Persoana care transferă contractul privind pachetul de servicii de călătorie și persoana căreia îi este transferat contractul raspund în solidar pentru achitarea soldului și a tuturor comisioanelor, tarifelor și altor costuri suplimentare generate de acest transfer.
În cazul în care agenția nu primește în termenul stabilit de ea și comunicat persoanei care dorește să tranfere contractul aceste sume de bani, contractul se consideră nemodificat (netransferat), iar neparticiparea călătorului la programul turistic nu îi dă dreptul acestuia de a solicita vreo rambursare de preț sau vreo despăgubire.
Odată cu plata costurilor suplimentare cauzate de transferul contractului sau ulterior acestui moment dar până la începerea executării serviciilor turistice, atât turistul cedent cât și cel care preia contractul vor semna rezilierea contractului inițial și încheierea unuia nou. În situația în care mijlocul de transport este avionul, cedarea contractului este condiționată de posiblitatea transferării locului în avion, care depinde în mod exclusiv de compania aeriană.
În situația în care turistul a contractat pachetul de servicii turistice la un preț care are în vedere cazarea pe perioada sejurului într-o cameră dublă, iar acest lucru nu este posibil din cauza faptului că turistul călătorește singur sau împreună cu alți turiști, dar care împreună reprezintă un număr impar, turistul/turiștii acceptă unul din următoarele mecanisme:
1. Partaje garantate – clientul achită o taxă fixă, nerambursabilă, peste tariful inițial al pachetului (care este determinat pentru un loc în camera dublă dar prezumând ocuparea de doi turiști a camerei duble); 
În condițiile acceptării și achitării acestui cost suplimentar, turoperatorul garantează că îi va găsi un coleg(a) de cameră sau, dacă nu reușește, turoperatorul va suporta suplimentul pentru camera single.
2. Partaje negarantate – turoperatorul va rezerva la hotel camera dublă, iar dacă până cu 30 zile înainte de plecare nu se mai înscrie nicio persoană de același sex în partaj pe grupul din care face parte turistul în cauză, clientul își asumă să plătească suplimentul de cameră single.
Turistul nu va putea, în nicio circumstanță să renunțe la contract sau să ceară rezilierea acestuia, pentru motive ce țin de plata unor sume suplimentare conform celor de mai sus. De asemenea, turoperatorul nu are nicio răspundere și nu va plăti nicio compensație pentru eventuale neînțelegeri între turiștii care călătoresc singuri și care vor ocupa împreună o cameră dublă pe perioada sejurului.
Turistul poartă întreaga răspundere pentru respectarea prevederilor legale privind regimul vizelor, al documentelor de călătorie, regimul vamal, sanitar etc. ale țărilor de destinație sau tranzitate.
Turistul are obligația să verifice documentele de călătorie (bilete, asigurări etc.) precum și alte documente eliberate de Agenție și să rețina toate informațiile furnizate de reprezentanții agenției, indiferent de forma prezentării (scris sau verbal).
Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistență care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.

VIII.  Modificarea prețului contractului

Prețurile și tarifele pachetelor de servicii sunt stabilite prin contract.
Orice modificare (referitoare la schimbarea unității de cazare, dată de plecare, nume sau schimbarea persoanelor titulare de contract sau orice element principal ce face obiectul contractului) la cererea titularului din contract se taxează de Agenție cu o sumă ce va fi comunicată turistului care solicită modificarea, iar modificarea se va face numai dacă există această posibilitate și dacă nu intră în contradicție cu penalizările de anulare a pachetului.
După încheierea contractului privind pachetul de servicii de călătorie, prețurile pot fi mărite unilateral de Agenție sau micșorate la cererea călătorului. 
Creșterile de prețuri sunt posibile numai ca o consecință directaă a schimbărilor legate de cel puțin unul dintre următoarele aspecte: 
prețul transportului de pasageri care rezultă din costul carburanților sau al altor surse de energie, 
nivelul taxelor sau al comisioanelor aplicabile serviciilor de călătorie incluse în contract, impuse de părți terțe care nu sunt direct implicate în executarea pachetului, inclusiv taxele turistice, taxele de aterizare sau comisioanele de îmbarcare sau debarcare în porturi și aeroporturi; 
cursul de schimb relevant pentru pachetul respectiv.
În ipoteza unei creșteri de preț, agenția de turism organizatoare va trimite călătorului o notificare în scris privind această creștere, însoțită de o justificare a creșterii respective și de un calcul, cu cel puțin 14 de zile înainte de începerea executării pachetului.
Eventuala scădere a costurilor cerută de călător nu poate fi întemeiată decât pe o scădere a costurilor prevăzute mai sus, care are loc după încheierea contractului și înainte de începerea executării pachetului.
IX.  Modificări, retrageri, anulări

Turistul poate înceta contractul privind pachetul de servicii de călătorie în orice moment înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care călătorul încetează contractul privind pachetul de servicii de călătorie, acesta poate fi obligat să plătească agenției de turism organizatoare o penalitate de încetare adecvată și justificabilă.
Prin liberul lor acord de voință, părțile contractante stabilesc că reprezintă o penalitate de încetare adecvată și justificabilă cea solicitată de Agenția de turism organizatoare după cum urmează:
  20% din prețul contractului pentru încetarea lui cu până la 30 zile înainte de plecare;
100% din prețul contractului pentru retragerea cu mai puțin de 30 de zile înainte de începerea sejurului.
Excepție de la aceste condiții fac ofertele/rezervările pentru care sunt menționate explicit alte condiții de plată/anulare.
Agenția de turism organizatoare poate înceta contractul privind pachetul de servicii de călătorie și poate oferi călătorului rambursarea completă a tuturor plăților efectuate pentru pachet, dar nu este raspunzătoare pentru plata unor despăgubiri suplimentare, în unul dintre următoarele cazuri:
a) numărul de persoane înscrise pentru participarea la pachetul respectiv este mai mic decat numărul minim stabilit în contract, iar agenția de turism organizatoare îl înștiințează pe călător cu privire la încetarea contractului în termenul stabilit în contract, dar nu mai târziu de:
20 de zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai mult de șase zile;
7 zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează între două și șase zile;
48 de ore înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai puțin de două zile;
b) agenția de turism organizatoare nu poate executa contractul din cauza unor circumstanțe inevitabile și extraordinare și înștiințează călătorul cu privire la încetarea contractului, fără întârziere și înainte de începerea executării pachetului.
Pe parcursul desfășurării programului turistic sau prestării serviciilor turistice, Turistul poate renunța total sau parțial la serviciile oferite; în acest caz el nu are dreptul la nicio rambursare sau despăgubire.
În cazul în care turistul invocă ca motiv al încetării unilaterale a contractului motive medicale, rambursarea contravalorii pachetului de servicii turistice se va face de către compania de asigurare, dacă turistul a încheiat o astfel de asigurare storno. Asigurarea storno poate fi încheiată doar în ziua încheierii prezentului contract.
Dacă o parte semnificativă din serviciile de călătorie nu poate fi executată astfel cum s-a convenit în contract, agenția de turism organizatoare va oferi, fără costuri suplimentare pentru călător, servicii alternative corespunzătoare pentru continuarea derulării pachetului, pe cât posibil echivalente sau de mai bună calitate decat cele specificate în contract, inclusiv în cazul în care întoarcerea călătorului la locul de plecare nu este asigurată astfel cum s-a convenit. În cazul schimbării cazării, se va oferi o alta unitate de cazare în aceeasi locație sau zonă, în cea mai apropiată variantă față de cea inițială, disponibilă la momentul respectiv. 
Atunci când serviciile alternative propuse de agenția de turism organizatoare au drept consecință un pachet de o calitate mai scazută decat cea specificată în contractul privind pachetul de servicii de călătorie, călătorul va beneficia de o reducere adecvata a prețului, stabilită de agenție.
Călătorul poate respinge serviciile alternative numai dacă acestea nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit în contract sau dacă reducerea de preț acordată este inadecvată.

X.  Reclamații și litigii, asistența călătorilor și răspunderea contractuală

Călătorul are obligația de a informa, fără întârzieri nejustificate, agenția de turism organizatoare în legatură cu orice neconformitate pe care o constată pe parcursul executării unui serviciu de călătorie inclus în contractul privind pachetul de servicii de călătorie. Vor fi luate în considerare numai reclamațiile făcute în nume personal. Nu vor fi acceptate reclamațiile făcute în numele mai multor persoane.
În cazul în care unul din serviciile de călătorie nu se execută în conformitate cu contractul privind pachetul de servicii de călătorie, agenția de turism organizatoare, dacă a fost informată imediat de călător, remediază neconformitatea, cu excepția unuia din următoarele cazuri:
a) neconformitatea nu poate fi remediată;
b) remedierea implică cheltuieli disproporționate, ținând cont de anvergura neconformității și de valoarea serviciilor de călătorie afectate.
În cazul în care, pentru astfel de motive, agenția de turism organizatoare nu remediază neconformitatea, călătorul are dreptul la o reducere de preț. Dacă agenția de turism organizatoare nu remediază neconformitatea într-un termen rezonabil stabilit de călător, călătorul poate face el însuși acest lucru și poate solicita rambursarea cheltuielilor necesare.
Agenția de turism organizatoare este absolvită de orice răspundere pentru neconformitățile despre care nu a fost informată imediat de către turist și prin urmare nu a mai avut posibilitatea să le remedieze pe parcursul sejurului.
Călătorul nu are dreptul la despăgubiri pentru daune în cazul în care neconformitatea apare într-una din următoarele situații:
a) este imputabilă călătorului;
b) este imputabilă unei parți terțe care nu are legatură cu furnizarea serviciilor de călătorie incluse în contractul privind pachetul de servicii de călătorie și este imprevizibilă sau inevitabilă;
c) este cauzată de circumstanțe inevitabile și extraordinare.
Prin prezentul contract parțile, de comun acord, convin ca despăgubirea care trebuie plătită de agenția de turism organizatoare, atunci când aceasta este datorată turistului, nu poate depași valoarea serviciilor turistice ale cărui beneficiar este acesta.
În cazul unor divergențe în legătură cu încheierea sau executarea prezentului contract, parțile vor depune toate eforturile pentru rezolvarea amiabilă a litigiului. De asemenea, pot utiliza și mecanismele de soluționare alternativă a litigiilor, denumite SAL, în conformitate cu Ordonanța Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, cu modificările ulterioare.
Litigiile care nu pot fi soluționate pe cale amiabilă vor fi soluționate pe cale judecătorească, instanța competentă fiind cea de la locul încheierii contractului, respectiv sediul agenției de turism organizatoare.
Agenția de turism organizatoare acordă asistență călătorului aflat în dificultate prin (i) furnizarea de informații corespunzătoare privind serviciile de sănătate, autoritățile locale și asistență consulară și (ii) efectuarea comunicărilor la distanță și sprijinirea călătorului în găsirea unor servicii de călătorie alternative. Atunci când turistul este cel care a provocat situația de dificultate în mod intenționat sau din propria neglijență, Agenția de turism organizatoare are posibilitatea de a pretinde un comision rezonabil pentru o astfel de asistență.
Pentru contactarea agenției de turism organizatoare, inclusive pentru a solicita asistența atunci cand se află în dificultate sau să reclame orice neconformitate sesizată în timpul executării pachetului, turistul poate folosi date de Contact ale acesteia specificate pe voucher sau în informarea de călătorie.

XI.  Clauze finale

Contractul corespunde prevederilor legale în vigoare la data redactării. El poate suferi modificări impuse de noua legislație.

Turistul: Declar pe proprie răspundere că am luat la cunoștință toate clauzele prevăzute în Anexa la Contract (Programul turistic, detaliile serviciilor turistice, preț, alte informări) și sunt de acord cu ele.


AGENȚIA DE TURISM, TURIST,

LUCKYSUN TRAVEL Nume ____________________________________

Semnătura ________________________________



ANEXĂ a Contractului de comercializare a serviciilor/pachetelor de servicii turisitice nr. ____________________

NOTA DE INFORMARE A TURISTULUI privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR), LUCKYSUN TRAVEL S.R.L., cu sediul în București, str. Știrbei Vodă nr. 4, bl. 2, sc. 3, ap. 92, sector 1, cod unic de Înregistrare 45418560, înregistrată la Registrul Comerțului cu numarul J40/22780/2021, telefon: +40722412492, e-mail: office@luckysuntravel.ro, reprezentată prin ALINA DRAGHIA, în calitate de Director General, are obligația de a prelucra datele cu caracter personal în limitele legale, în scopul pentru care au fost colectate, în condiții de securitate și confidențialitate, cu respectarea principiului proporționalității și cu respectarea drepturilor legale ale clientului.
Datele cu caracter personal ale clientului (turistului) sunt prelucrate în scopul încheierii și executării contractului, în baza prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR și, sub rezerva exprimării consimțământului, în scopuri de publicitate și marketing, în baza prevederilor art. 6 alin. (1) lit. a) din același act normativ.
Datele cu caracter personal ale clientului vor fi dezvăluite angajaților societății noastre, agențiilor de turism partenere, unităților de cazare și de servire partenere, companiilor de transport terestru, aerian sau naval partenere, precum și oricăror persoane fizice și juridice a căror participare este necesară în vederea executării obligațiilor pe care ni le-am asumat față de dumneavoastră. 
De asemenea, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi dezvăluite instanțelor de judecată competente, instituțiilor și autorităților publice, executorilor judecătorești competenți, experților, traducătorilor, avocaților, la solicitarea justificată a acestora.
Clientul își exprimă consimțământul cu privire la prelucrarea de către LuckySun Travel SRL a datelor sale cu caracter personal pentru: Executarea contractului / Primirea de newsletter (se va bifa de către turist scopul pentru care își dă acordul).
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi stocate și prelucrate pe toată perioada executării contractului, cât și pe perioada impusă de prevderile legale privitoare la arhivarea documentelor, respeciv până la retragerea consimțământului cu privire la prelucrările efectuate în scop de publicitate. În conformitate cu GDPR, aveți dreptul:
de a solicita agenției noastre, în ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal, accesul la acestea, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum și a dreptului la portabilitatea datelor;
de a retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;
dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
Furnizarea de către client a datelor cu caracter personal reprezintă o obligație contractuală. 
Nerespectarea acestei obligații cu privire la datele cu carcater personal necesare încheierii și executării contractului poate detemina imposiblitatea realizării acestor operațiuni.


CLIENT (TURIST),

Nume, prenume  _________________________________
Semnatura _________________________________
Data _________________________________